Klachten en garanties
Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Fraude
Voorkom fraude en ga voorzichtig om met betaalgegevens en je wachtwoord voor jouwaccount. Indien je het vermoeden heeft dat er zaken niet gaan zoals ze behoren, laat het ons zo snel mogelijk weten via het contactformulier of via [email protected] Wij fraude ten alle tijde voorkomen.
Kijk voor meer informatie op: https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude-cat/online-shopping/ en voor tips oplichting via webshop te voorkomen: https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude/voorkom-dat-u-opgelicht-wordt-door-een-webshop/